Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie

And not one single damn clock!

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
travisk02 wrote:
1x "I'm sorry... you missed the Book of Crap" card?



Awesome.

Bazinga!

crowsnest


quality posts: 53 Private Messages crowsnest
travisk02 wrote:Alright everybody... here it is. Sorry for the wait but since I'm at work I gotta deal with everybody! lol

My 1086 lb POC contained the following:

21x cases of WYR calendars (36 per case= 756 total)
17x Philips DVD/VCR combo DVP3340V
1x VCR 2 PC
1x Sony DVD Recorder/Player RDR-GX255
1x iHome media keyboard and wireless mouse
1x Technical Pro Inc. professional Amp HB-1501
10x Assorted Drink Decors/stickers/seals/etc...
3x packs of christmas cards
1x "I'm sorry... you missed the Book of Crap" card?
14x assorted Flashlights, ranging from maglight size to smaller brinks style w/ multi-tool
4x Space 1999 action figures; 2 Alan Carter, 1 Paul Morrow and 1 Captain Zantor
4x 4-slot wine bags
1x Microsoft Rolling Laptop Case
1x Imex- Heavy Duty Crane toy set
1x used t-ball bat
1x Kid-sized MINI-Recliner!

I'm having issues with the pics so I'll post them when I get the chance!



Awesome!!!!!! If I could be so lucky.

Congrats trav!!

@crowsnest531

hollitrading29


quality posts: 1 Private Messages hollitrading29
crowsnest wrote:Awesome!!!!!! If I could be so lucky.

Congrats trav!!






I would be happy with just a regular Bowl of Cereal.

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn

Oh great. travis linked his crap over here. This should be fun!

Bazinga!

kayboss


quality posts: 6 Private Messages kayboss
travisk02 wrote:Alright everybody... here it is. Sorry for the wait but since I'm at work I gotta deal with everybody! lol

My 1086 lb POC contained the following:

21x cases of WYR calendars (36 per case= 756 total)
17x Philips DVD/VCR combo DVP3340V
1x VCR 2 PC
1x Sony DVD Recorder/Player RDR-GX255
1x iHome media keyboard and wireless mouse
1x Technical Pro Inc. professional Amp HB-1501
10x Assorted Drink Decors/stickers/seals/etc...
3x packs of christmas cards
1x "I'm sorry... you missed the Book of Crap" card?
14x assorted Flashlights, ranging from maglight size to smaller brinks style w/ multi-tool
4x Space 1999 action figures; 2 Alan Carter, 1 Paul Morrow and 1 Captain Zantor
4x 4-slot wine bags
1x Microsoft Rolling Laptop Case
1x Imex- Heavy Duty Crane toy set
1x used t-ball bat
1x Kid-sized MINI-Recliner!

I'm having issues with the pics so I'll post them when I get the chance!



AWESOMENESS!!! Congrats Travis! Have fun getting all that crap...er I mean stuff home!!! Can not wait to see the pics!

@CrystalFeathers

joseyrick


quality posts: 0 Private Messages joseyrick

Now only if you had more TVs you could watch 17 DVDs all at once....

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
kayboss wrote:AWESOMENESS!!! Congrats Travis! Have fun getting all that crap...er I mean stuff home!!! Can not wait to see the pics!



I think woot is paying attention to who the winners are. You got a bunch of kid stuff and travis got electronics and calendars. Coincidence? They could have switched those around.

Bazinga!

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie
mjvaughn wrote:Oh great. travis linked his crap over here. This should be fun!



We've been infiltrated! of course anyone who comes here via the Travis link is coming from our original Bowl of Cereal thread, so I guess they're welcome.

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie
mjvaughn wrote:I think woot is paying attention to who the winners are. You got a bunch of kid stuff and travis got electronics and calendars. Coincidence? They could have switched those around.



It does make me wonder how they choose the letter winners.

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
Teripie wrote:We've been infiltrated! of course anyone who comes here via the Travis link is coming from our original Bowl of Cereal thread, so I guess they're welcome.



Yeah, I guess there's no rule about complaining about crap that you've never gotten.

Bazinga!

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets

Jeus,

Although you were rather insulting, thanks for having my back on this.


Nothing follows.

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie

Hey Travis, did you pallet have your name on it somewhere inside it?

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

mfeat50


quality posts: 2 Private Messages mfeat50
mjvaughn wrote:I think woot is paying attention to who the winners are. You got a bunch of kid stuff and travis got electronics and calendars. Coincidence? They could have switched those around.



this is true... although i think they put the kids recliner on the wrong pallet.

travisk02


quality posts: 4 Private Messages travisk02

PICS


"Expect to get shot down often and hard." -- teh Great TT

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
travisk02 wrote: PICS



Were you guarding your crap with that bat?


Nothing follows.

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
taternuggets wrote:Were you guarding your crap with that bat?



Yeah, I'm sure he was in danger of being robbed of his calendars.

Bazinga!

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets

So does our little thread die now?


Nothing follows.

kallawm


quality posts: 0 Private Messages kallawm

Someone won the birthday Bowl of Cereal. I don't see why we can't just be obnoxious to each other here until those start arriving.

Tis better to score than be scored.

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie
taternuggets wrote:So does our little thread die now?



It's not supposed to. Remember, we can't let go?

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
kallawm wrote:Someone won the birthday Bowl of Cereal. I don't see why we can't just be obnoxious to each other here until those start arriving.



And then there will be another one soon after this crap shows up. It's a vicious cycle.

Bazinga!

mjvaughn


quality posts: 6 Private Messages mjvaughn
taternuggets wrote:So does our little thread die now?



I will never let go!

Bazinga!

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie
mjvaughn wrote:And then there will be another one soon after this crap shows up. It's a vicious cycle.



The plus to posting here is you don't have to worry about off-topic posts being culled.

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

ignorant


quality posts: 5 Private Messages ignorant
Teripie wrote:The plus to posting here is you don't have to worry about off-topic posts being culled.



Looks like TT gave up on the other thread. Even with our own off topic thread over here, we can't stay on topic over there.

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
ignorant wrote:Looks like TT gave up on the other thread. Even with our own off topic thread over here, we can't stay on topic over there.



She's on the road, sporadic modding outta her. Dunno who else is working.


Nothing follows.

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
mjvaughn wrote:I will never let go!



Yeah, Kate Winslet said that right as she let go. wth.


Nothing follows.

kallawm


quality posts: 0 Private Messages kallawm

I was looking at the Woot! jobs, figured some might be online... no such luck.

My current job is not so good for my blood pressure.

Tis better to score than be scored.

ignorant


quality posts: 5 Private Messages ignorant
kallawm wrote:I was looking at the Woot! jobs, figured some might be online... no such luck.

My current job is not so good for my blood pressure.



Explains the glass of wine your avatar is enjoying.

travisk02


quality posts: 4 Private Messages travisk02
Teripie wrote:Hey Travis, did you pallet have your name on it somewhere inside it?



AND I"M BACK... wow... crazy day of 'work' at the office ;)

Yes it had it on a piece of paper with my phone and address on the outside of the black wrapping, which I tore off before I took the pics.

Sorry it took me so long to post stuff but between work things and pic problems and blah blah blah... I'm still at work and it's almost 6 CST so I'm going home. I'll respond to posts later on..

See ya guys... and THANKS!


"Expect to get shot down often and hard." -- teh Great TT

kallawm


quality posts: 0 Private Messages kallawm
ignorant wrote:Explains the glass of wine your avatar is enjoying.



I'm told it's actually orange Fanta.

Tis better to score than be scored.

kallawm


quality posts: 0 Private Messages kallawm
kallawm wrote:I'm told it's actually orange Fanta.



Whatever it is, it's not helping. Currently 144/94.

Tis better to score than be scored.

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
kallawm wrote:I'm told it's actually orange Fanta.



You had the 666th post in this thread. If you are superstitious, you might want to drink another.


Nothing follows.

travisk02


quality posts: 4 Private Messages travisk02
travisk02 wrote:AND I"M BACK... wow... crazy day of 'work' at the office ;)

Yes it had it on a piece of paper with my phone and address on the outside of the black wrapping, which I tore off before I took the pics.

Sorry it took me so long to post stuff but between work things and pic problems and blah blah blah... I'm still at work and it's almost 6 CST so I'm going home. I'll respond to posts later on..

See ya guys... and THANKS!



and sorry for linking to this thread instead of the other way around... Yep, you know... I gotta lay of the Thread-hopping crack! HA... ha... ahhhh.... ooh


"Expect to get shot down often and hard." -- teh Great TT

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
travisk02 wrote:and sorry for linking to this thread instead of the other way around... Yep, you know... I gotta lay of the Thread-hopping crack! HA... ha... ahhhh.... ooh



No worries. It shows everyone where the cool people hang out these days.


Nothing follows.

Jeus


quality posts: 36 Private Messages Jeus
taternuggets wrote:Yeah, Kate Winslet said that right as she let go. wth.



NEAR FAR WHERE EVER YOU ARE....

Proudly tracking via WootStalker.com                                                                                                           (8:11 AM, 7/9/2010) Jeus framed the first letter of its kind

taternuggets


quality posts: 22 Private Messages taternuggets
Jeus wrote:NEAR FAR WHERE EVER YOU ARE....



♫ ♪ ♪ ♫ ♪


Nothing follows.

kallawm


quality posts: 0 Private Messages kallawm
taternuggets wrote:You had the 666th post in this thread. If you are superstitious, you might want to drink another.



Yeah... where were all my 6's on Monday?

My can of Pepsi will have to do.

Tis better to score than be scored.

Teripie


quality posts: 7 Private Messages Teripie

I was reading an article about summer time pet safety and came to the line, "Never leave your pet alone in the car....." And mentally I added to that line, "leave the baby with him.

“Anything is a great deal at some price,” Some Rutledge Guy.

ignorant


quality posts: 5 Private Messages ignorant
kallawm wrote:Yeah... where were all my 6's on Monday?

My can of Pepsi will have to do.



And we're back to soda once more....or "pop" for some of you strange folks.

Jeus


quality posts: 36 Private Messages Jeus
taternuggets wrote:♫ ♪ ♪ ♫ ♪



twss

Proudly tracking via WootStalker.com                                                                                                           (8:11 AM, 7/9/2010) Jeus framed the first letter of its kind