kringansaha


quality posts: 6 Private Messages kringansaha

is this a joke ?

tdowell


quality posts: 0 Private Messages tdowell

is it gonna charge the typical $1 or...?

PROUD MEMBER OF THE ZONA ZOO!

LET'S GO CATS!

iowahawx


quality posts: 0 Private Messages iowahawx

April Fool's kids...I can't wait to see 24 more hours of this on every other site I visit - woo hoo!

thekicker


quality posts: 0 Private Messages thekicker

$1 million for a Bandolier of Carrots? It better be damn good crap! Gold plated crap!

vivithemage


quality posts: 0 Private Messages vivithemage

not funny

pentapenguin


quality posts: 0 Private Messages pentapenguin

Oh you had me fooled there for a minute as I rushed to hit the "I want one!" button! LOL!!!!!!!

-pentapenguin

albertster


quality posts: 0 Private Messages albertster

i bought 3, yes!

njmustang


quality posts: 0 Private Messages njmustang

wonder what would happen if youwould buy one

cnguy019


quality posts: 0 Private Messages cnguy019

dam 1 millions dollars????

philipem


quality posts: 0 Private Messages philipem

april fool

w00ting over 100 times since 9/22/04

lvoth1


quality posts: 0 Private Messages lvoth1
detinic wrote:don't you love april fools day


STUPID STUPID STUPID! WHAT A TEASE!

me4love


quality posts: 0 Private Messages me4love

If only I had this much money...

justin42


quality posts: 14 Private Messages justin42

Wow! Fastest I was ever able to get through the checkout process for a Blinged-Out Cabbage! This rocks! 2 in 2 weeks... I wonder why it was so easy...

Oh.. uhm...

ohiobrian79


quality posts: 1 Private Messages ohiobrian79

crap... my card was denied!

leemarks


quality posts: 0 Private Messages leemarks

Uh, so does this really cost $1,000,001?

I got an Amex card, so maybe it would go through...

warning1


quality posts: 0 Private Messages warning1

Congratulations to one "lukeduff", who was the first buyer!

jsp


quality posts: 8 Private Messages jsp

oh yeah..... check the date folks
APRIL FOOLS! LOL!

Jahntassa


quality posts: 1 Private Messages Jahntassa

Wow...glad I took a second and read the price on that BEFORE I clicked go.. Would it seriously charge that much..?

storyman2k


quality posts: 0 Private Messages storyman2k

Uh.... wow... hmm... I think that's a little outta my price range...

roushfan


quality posts: 1 Private Messages roushfan

ha ha ha ha. almost had me!


  • More items then I can count!

boxoman


quality posts: 1 Private Messages boxoman

thats really expensive, must be good crap, maybe from a celibrity

spidra


quality posts: 1 Private Messages spidra

I see Woot has joined the ranks of military contractors.

baffles


quality posts: 1 Private Messages baffles

Haha, I tried to buy, but it just denied my order.

mk1010


quality posts: 0 Private Messages mk1010

I tried to buy it, but woot wouldn't let me.

Leftard


quality posts: 4 Private Messages Leftard

Cheaper at Amazon

NoodlesKnowles


quality posts: 2 Private Messages NoodlesKnowles

so, no woot today or what???


  • 8/29/09 1 Genie 1/2 HP Belt Drive GDO
  • 8/9/09 1 Maverick Remote BBQ Thermometer
  • 4-4-07 1 Zyxel Wireless Network Adapter
  • 4-1-07 1 Million Dollar scaffolding

snfabros


quality posts: 0 Private Messages snfabros

I expect my Blinged-Out Cabbage to contain a Ferrari Enzo. $5 shipping ain't bad.

keplar


quality posts: 4 Private Messages keplar

Maybe I'll buy... if it has a $1M instant rebate :-D

-Keplar

njkrut


quality posts: 0 Private Messages njkrut

This is the best of the best random crap. I wish I could buy three.

omjeremy


quality posts: 2 Private Messages omjeremy

haha... they actually ran out of stuff to sell!

hoopykat


quality posts: 1 Private Messages hoopykat

APRIL FOOLS!

Impstrong


quality posts: 0 Private Messages Impstrong

I want a real woot!


All you have to do is free your mind...

skaliente


quality posts: 0 Private Messages skaliente

i'm on the west coast. it's not april 1 yet. this is confusing.

careyd


quality posts: 0 Private Messages careyd

ha ha ha...I'd love a million dollars worth of random crap...heh

careyd
msp

phatbob


quality posts: 0 Private Messages phatbob

nice.....my one chance to actually grab a Bandolier of Carrots, and its april fools..

killerhatz55


quality posts: 0 Private Messages killerhatz55

...wait....can you actually buy this? o.O

BernieJDufrene


quality posts: 1 Private Messages BernieJDufrene

I got one!

vampralien


quality posts: 0 Private Messages vampralien

Nice!!!! where do I apply for the loan ???

http://loans.woot.com

lcause


quality posts: 0 Private Messages lcause

I don't think any of my credit cards have that high of limit

Gilbert


quality posts: 0 Private Messages Gilbert

I think I just maxed out my credit card. Dang.