ggggator


quality posts: 1 Private Messages ggggator

I hit the Buy Button, but nothing, yet.
Anybody get one?

Fooldj


quality posts: 0 Private Messages Fooldj
tiga31328 wrote:Cute, but is WOOT so filthy rich that they would do a joke like this and lose thousands of dollars just for a laugh, that ain't all that funny???

I think they should have done the pig or something, would have been funnier and at least something you could purchase.

I wonder how many Wooter's went for this only to have their credit card provider decline it, then flag their accounts with a fraud alert. Now THAT is FUNNY!!!



i tried to buy one just for giggles, the error says something like "sorry, we just ran out of room in our money vault, and cannot take your million dollars"

I'm pretty sure that they didn't try to charge my credit card ;)

anewboa


quality posts: 0 Private Messages anewboa

april fools! now, wheres the crap??

stealdeals


quality posts: 0 Private Messages stealdeals

so theres no woot today? That suks

alfa1


quality posts: 7 Private Messages alfa1

is this refurb (rox0rz!)?

  • woot

mcrezin


quality posts: 0 Private Messages mcrezin

someone actually bought one?

cliffhucker


quality posts: 0 Private Messages cliffhucker

thats f%^$&# up

thelutes


quality posts: 0 Private Messages thelutes

does anyone think they will change to a different woot or keep this up all day?

roxannez


quality posts: 13 Private Messages roxannez

Good one, Woot! I almost hit the buy button

Petroglyph


quality posts: 5 Private Messages Petroglyph

Click on the pic of the bag

Big Bad Bill


quality posts: 0 Private Messages Big Bad Bill

I am soooo conditioned that I bought 1 before I realized how much it was.
I only saw Random Crap and wanted to get 1 before they were all gone.
Unfortunately my charge card would NOT allow the charge to go through.
I guess I need to raise my limit.

Z07


quality posts: 1 Private Messages Z07

Bummer. My order was denied.

FedEx SmartPost, because we're not satisfied until you're not satisfied.

ikishk


quality posts: 0 Private Messages ikishk

excellent.

woot.wikia.com/wiki/Woot-Off_Checkers---woot.kishk.org
2008-8/10,7/15,6/27,6/15,6/3,4/15,2/18,1/29,1/15,
2007-12/7,12/7,12/7,11/16,10/19,7/20,7/19,7/13,7/12*,6/1^,5/22,5/14,5/11,4/30,4/26^,4/26,4/26,
4/1*,3/23^,3/22,3/21,3/16,3/2,1/31*,1/31,1/30,
2006-12/8^,12/7,12/7,11/16,11/16,11/13,10/13*,10/12,9/17,8/23,8/17,8/17,7/27,7/13,5/18
TAXSUCKS code for TX on orders over $40

xjeepx99


quality posts: 0 Private Messages xjeepx99

The $82,500 tax kills it.

soliver


quality posts: 27 Private Messages soliver

Has anyone clicked on the picture. Good stuff.

ShoelessOne


quality posts: 0 Private Messages ShoelessOne

Yep, my order was denied

:sadpuppy:

arnott


quality posts: 1 Private Messages arnott

lol, $ 1M & no free shipping ?

my order says it is processing , when does it say , 'it didn't go thru' ?

so no product tonite ?

MartinH90


quality posts: 0 Private Messages MartinH90

I Got it lets see what happends thanks to american express black i can do anything!

wootAndTheWay


quality posts: 7 Private Messages wootAndTheWay

Okay Woot, you got me fair 'n square. Good one!

Character is what you do when no one is looking.

jtcalhoun


quality posts: 0 Private Messages jtcalhoun

So I take it there isn't going to be a Woot today? Or do we just need to figure out a coupon to take the million off?

1Lightbringer


quality posts: 0 Private Messages 1Lightbringer

i bet its actually only 6 dollars....though, i'm not willing to take that chance.....my birthday just ended, and i've learned not to fall for april fools jokes....though, if you're man enough, go for it......not for me...not tonight....good night all....good night woot

jpickett


quality posts: 1 Private Messages jpickett
MarkL wrote:Hey - this is the longest I've seen a Bog of Carp for sale before anybody has bought!



Yeah, after everyone went back and re-read the description, thinking maybe someone hacked into the woot servers and tried to sucker us.
but a quick look at the comments revealed it's April Fools Day in some parts of the US (and world) and ! Viola ! doh!

makshim


quality posts: 2 Private Messages makshim
958VRM wrote:I got the email confirmation.... gotta love black credit cards (no limit)



Not what that white square says.

kringansaha


quality posts: 6 Private Messages kringansaha
jessiebyrd004 wrote:useful linkage blog knows the deal...find all the comparison shopping links ... i've compiled them... all... for this woot... surprised i could do it?... given the item... well, i did... i think they're good... check please.

comparison links for crap ???

f8lerror


quality posts: 0 Private Messages f8lerror

I hit the I want one didnt even notice the price till the credit card page lol
woot got my hopes up. Good April fools

pepperposy


quality posts: 0 Private Messages pepperposy

darn...I thought I was finally gonna get a bag o crap! Oh well, I DID manage to get the screaming monkies during the Woot Off!

Crazymanrobert


quality posts: 0 Private Messages Crazymanrobert

Anyone have a dollar I can borrow?

WOOT Cherrry broken on 12/13/06 at 12:30am

Roady672


quality posts: 1 Private Messages Roady672

Does this work with 4GB SD cards?

mrsly69


quality posts: 27 Private Messages mrsly69

I almost did it and saw the price. Thought it was a mistake then realized it was April 1st.

Too-shay woot.

So no woot?

So SAD!

lu0s3r322


quality posts: 0 Private Messages lu0s3r322

i almost had a heart attack.

nikolausp


quality posts: 0 Private Messages nikolausp

Shipping kills the deal........

:-(

kimberlys100


quality posts: 0 Private Messages kimberlys100
iorek wrote:A heart attack and a death in WoW. thanks for the scare.
At least I wasn't in a battle but who knows where my character is. i need to alt-tab back into the game and see if i'm still riding my mount.

i got as far as being denied the mil on my credit card message. good lord, i nearly peed myself


i wonder if you will get a 35.00 fee at the bank for overdraft? lol

ggggator


quality posts: 1 Private Messages ggggator

Got it!

liammc


quality posts: 6 Private Messages liammc
mk1010 wrote:

Yes, several of us tried to buy it. Woot just gives you a silly message after processing your credit card saying that they don't want your money and then cancels your order.



Better hope it's not a hold on your CC that maxed it out for 3-7 business days.. lol



The tree leaves are dead.

WootYtwoWoot


quality posts: 1 Private Messages WootYtwoWoot

For that price, I would have expected to be upgraded to free shipping.

LeetHacker


quality posts: 0 Private Messages LeetHacker

Ha, Ha! April Fool!

XrayAnime


quality posts: 2 Private Messages XrayAnime

Happy April Fools Day!!

bobug


quality posts: 0 Private Messages bobug

I bet it comes with a PAIR of Leakfrogs. Maybe even a screaming monkey... Totally worth it ;)

jbc471960


quality posts: 0 Private Messages jbc471960

you take cash?

kylemg


quality posts: 0 Private Messages kylemg

haha...click on the Bandolier of Carrots image on the main page.